UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Design by Za studio

O nas

 

O szkole

BIG BEN SCHOOL OF ENGLISH to kadra wykwalifikowanych i doświadczonych lektorów, którzy prowadzą zajęcia języka angielskiego według programu i w miejscu dostosowanym indywidualnie do potrzeb Klienta.
Nasz oferta obejmuje kursy skierowane do szerokiego grona Słuchaczy na każdym poziomie zaawansowania oraz dopasowane do wieku osób uczących się.

Naszym priorytetowym celem jest, aby słuchacze naszej szkoły z roku na rok czuli wyraźne postępy w nauce i potrafili zastosować nabytą wiedzę w praktyce. Uczący się pokonują strach przed mówieniem w języku obcym, nabierają pewności siebie oraz przyswajają nawyki mówienia płynnego i poprawnego.

Zdajemy sobie sprawę, że na osiągnięcie sukcesu wpływa wiele czynników, takich jak dobór odpowiednich metod nauczania, motywowanie do pracy, osobowość lektora, atmosfera szkoły, ale także państwa zaangażowanie w proces dydaktyczny.

Biorąc pod uwagę wszystkie wyżej wymienione czynniki kładziemy szczególny nacisk na dobór metod aktywizujących, które odpowiadają danej grupie wiekowej, poziomowi umiejętności językowych oraz potrzebom słuchaczy. Zwracamy uwagę na łączenie metod komunikatywnych. Łączymy ze sobą ćwiczenie wszystkich umiejętności (naukę mówienia, pisania, czytania, słuchania) oraz naukę budowania struktur poprawnych gramatycznie.

Nasze kursy imitują środowisko anglojęzyczne, co znacznie przyśpiesza przyswajanie wiedzy i motywuje do dalszej nauki. Nauczamy umiejętności mówienia, aktywnego słuchania i myślenia w języku obcym. Nasi podopieczni wyróżniają się na tle innych uczniów w szkole swoimi umiejętnościami językowymi.

Nauczyciele na zajęciach wzbogacają słownictwo i tłumaczą w sposób przystępny gramatykę, tak aby była poprawnie stosowana w mówieniu i pisaniu. Na zajęciach nauczyciele mówią w języku angielskim.

Metody

Communicative Approach

Podejście komunikacyjne zapewnia harmonijne rozwijanie wszystkich sprawności językowych ze szczególnym naciskiem na rozwijanie umiejętności swobodnego komunikowania się. Gramatyka traktowana jest funkcjonalnie, jako spoiwo systemu języka, pełniące rolę służebną w rozwijaniu sprawności rozumienia ze słuchu i mówienia, przy jednoczesnym kształtowaniu pozostałych sprawności językowych - rozumienia tekstu i formułowania wypowiedzi pisemnych.
Metoda komunikacyjna zakłada aktywne używanie języka obcego już od pierwszej lekcji, toteż nasi lektorzy starają się o to, by nauka była połączeniem efektywnej pracy i przyjemności i przebiegała w miłej i nieskrępowanej atmosferze, pozwalającej szybko przełamać barierę mówienia i coraz swobodniej porozumiewać się.
Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych słuchaczy i bierzemy pod uwagę ich style uczenia się. Lektorzy BIG BEN SCHOOL OF ENGLISH wykorzystują szeroki wachlarz technik aktywizujących, pamiętając, że istnieje niemal tyle sposobów uczenia, co uczących się.
Realizowany program wzbogacony jest wykorzystaniem materiałów audio, video, cd, dvd, edukacyjnych programów komputerowych i materiałów autentycznych (gazety, czasopisma, Internet) oraz autentycznych materiałów, z których korzystają przedsiębiorstwa.
Materiały dydaktyczne - oprócz podręczników - stanowią immanentną część procesu nauczania i nie wymagają dodatkowych opłat.

LITTLE BEN

little

Jest to nasz autorska metoda nauczania. Zajęcia prowadzane tą metodą skierowane są do dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Nauczanie języka angielskiego dzieci w tym wieku ma na celu przede wszystkim:

  • oswojenie z brzmieniem języka obcego
  • rozbudzenie zainteresowania językiem i chęci jego używania
  • nauczenie poprawnej wymowy i intonacji
  • nauczenie podstawowych słów i zwrotów związanych z życiem codziennym dziecka i kręgiem jego zainteresowań
  • rozbudzenie zainteresowania inną kulturą i odrębnymi tradycjami

Najważniejsze cechy naszej metody to:

  • Naturalna, niestandardowa metoda przypominająca naukę języka ojczystego
  • Angażuje wyobraźnię, emocje i zmysły dziecka
  • Każda lekcja wzbogacana grami, zabawami, historyjkami lub przedstawieniami teatralnymi a wszystko to po angielsku
  • Angielski, w którym dziecko uczestniczy całym sobą
  • Grupy (3-8 osób)

Lektorzy

Joanna Górska

„Kocham swój zawód, gdyż daje mi możliwość pracy z dziećmi i młodzieżą, obserwowania ich postępów, cieszenia się z ich sukcesów. Aby skutecznie nauczać ciągle poszukuję nowych metod pracy, materiałów, stymulatorów, rozbudzam kreatywności u siebie i innych, wsłuchuję się w potrzeby małych i dużych słuchaczy”.

Oprócz angielskiego uwielbiam aktywnie spędzać każdą wolną chwilę podróżując , słuchając muzyki, pływając, jeżdżąc na rowerze. ”

Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim oraz The University of Lancaster. Od roku 2003 uczy języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania.

 

Piotr Lipiński

„Język angielski to moje hobby i pasja. Wierzę, że dzięki temu jestem w stanie lepiej i skuteczniej dzielić się wiedzą ze swoimi uczniami oraz zachęcać ich do ciągłego doskonalenia umiejętności językowych”.

Oprócz języka angielskiego lubię biegać, jeździć na rowerze, pływać, czytań o Bieszczadach i grać ……. na bębnach”

Magister filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim w zakresie nauczania języka angielskiego. Od 1997 roku uczy na wszystkich poziomach zaawansowania.

 

Anna Lipińska

"Angielski i uczenie innych to pasje, które dają mi możliwość poznania wielu ciekawych ludzi, dzięki którym rozwijam się i uczę".

Niezmiernie interesuje ją psychologia (zwłaszcza dziecięca), kultura angloamerykańska, poezja, balet i teatr. Uwielbia tańczyć, pływać, chodzić po górach, jeździć na rowerze, rolkach i łyżwach.

Magister filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Od 1995 roku uczy języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania. W celu podwyższania poziomu nauczania regularnie uczestniczy w szkoleniach i warsztatach metodycznych.

Egzaminator egzaminów TOEIC i TOEIC BRIDGE.

 

Anna Klepczyńska

"Lubię kontakt z ludźmi, szczególnie z dziećmi i młodzieżą. Staram się podchodzić twórczo do zagadnień zarówno życiowych, jak i edukacyjnych. Wierzę, że niewiele jest rzeczy, których nie można się nauczyć, jeśli tyko się chce. Poza językiem angielskim interesuję się także muzyka i sztuką, dużo czytam, a w wolnych chwilach maluję. Jestem też absolwentką Edukacji Artystycznej na Uniwersytecie Łódzkim".

Absolwentka filologii angielskiej w Szkole Wyższej im. Henryka Jóźwiaka w Łodzi. Uczy języka angielskiego od 2012 roku, zarówno w szkole podstawowej jak i w szkole policealnej dla dorosłych.

 

Aleksandra Wlazło

Znajomość języka angielskiego otwiera wiele możliwości i ułatwia poznawanie świata. Uwielbiam uczyć ponieważ pozwala mi to na ciągły rozwój oraz daje niesamowitą satysfakcję, szczególnie wtedy, gdy widzę postępy moich uczniów.

W wolnych chwilach lubię czytać, słuchać ulubionej muzyki oraz jeździć na rowerze. Moją pasją są podróże po Polsce. W szczególności lubię zwiedzać zamki oraz wędrować po górach.

Magister filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Uczę w szkole podstawowej.

 

Andrzej Kowalski

Praca z uczniem, słuchaczem to moja pasja. Daje mi ona wiele satysfakcji i motywuje do dalszych działań w zakresie poszukiwania skutecznych technik i form pracy. Uczę języka angielskiego od ponad 30 lat na wszystkich poziomach zaawansowania. Posiadam doświadczenie w przygotowaniu doktorantów do egzaminu z języka angielskiego. Szczególnie bliskie są mi zagadnienia związane z leśnictwem oraz przyrodą.

Moje zainteresowania to film polski, kultura angloamerykańska, muzyka lat 70 i 80-tych. W wolnych chwilach pływam, jeżdżę na rowerze. Kocham góry, w których cenię długie, piesze wycieczki.

Magister filologii angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim w zakresie nauczania języka agielskiego.

 

Aneta Niedźwiecka

 

Colin Magee

Absolwent Arts Institute w Bournemouth, artysta plastyk . Od 2005 roku uczy języka angielskiego oraz sztuki w różnych typach szkół.

Colin Magee o swoich zajęciach:

„Wierzę, że najlepszą metodą uczenia się języka obcego jest nauka przez sztukę i muzykę. Te aktywności są dla dzieci czymś naturalnym. Uważam również, że kiedy dziecko jest zaangażowane w zadanie przynoszące mu radość takie jak malowanie jest bardziej otwarte na przyswajanie nowego słownictwa. Muzyka szczególnie dobrze spełnia tu swoją rolę dzięki jej powtarzalności, rytmice a szczególnie dzięki temu, ze ucząc się w ten sposób dziecko nie postrzega tego jako nauki! Moje zajęcia wciągają, stymulują, angażują piosenki, gry, zabawy po to by jak najlepiej wykorzystać naturalną zdolność dziecka przyswajania nowej wiedzy."

Rekomendacje